Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Αυστραλία: Influencers ζήτησαν δωρεάν φαγητό με αντάλλαγμα ένα story στο Instagram- Η απάντηση του ιδιοκτήτη

Με μια θαρραλέα κίνηση, ιδιοκτήτης εστιατορίου στην Αυστραλία απέρριψε αποφασιστικά  δύο influencers που ζητούσαν δωρεάν γεύματα με αντάλλαγμα την προβολή του καταστήματος στα προφίλ του.

Η ιστορία ξεκινά με την Elle Groves, η οποία διαχειρίζεται τον λογαριασμό «twoteaspoons» μαζί με τη φίλη της Annie Knight, να απευθύνεται σε ένα ανώνυμο εστιατόριο. Με ένα μέτριο κοινό 7.000 ακολούθων, η Groves και η Knight πρότειναν μια συνεργασία όπου θα δειπνούσαν δωρεάν και, σε αντάλλαγμα, θα δημοσίευαν μια θετική κριτική στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Το μήνυμά τους προς το εστιατόριο ήταν ευγενικό και ενθουσιώδες: «Γεια σας παιδιά! Η φίλη μου και εγώ έχουμε μια σελίδα φαγητού μαζί και είδαμε το εστιατόριό σας και σκεφτήκαμε ότι φαινόταν καταπληκτικό! Θα θέλαμε πολύ να έρθουμε και να το δοκιμάσουμε με αντάλλαγμα μερικές ιστορίες στους προσωπικούς μας λογαριασμούς και μια ανάρτηση στους λογαριασμούς της σελίδας μας. Θα σας ενδιέφερε να κάνετε αυτή τη συνεργασία; Αν όχι, το καταλαβαίνουμε απόλυτα. Ανυπομονούμε να ακούσουμε νέα σας».

Ωστόσο, ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, προφανώς κουρασμένος από τέτοια αιτήματα, αποφάσισε να απαντήσει με τρόπο που δεν άφηνε περιθώρια για περαιτέρω συζήτηση. Η απάντησή του ήταν ειλικρινής: «Γεια σου, Elle συγγνώμη για την καθυστέρηση παλεύω να μην ξεσπάσω πάνω σου. Ο COVID μας έχει καταστρέψει, και δεν είναι εύκολο να συνεργαστούμε».

Αυτή η σταθερή στάση βρήκε βαθιά απήχηση σε πολλούς ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που αγωνίστηκαν να κρατηθούν όρθιοι κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Το εν λόγω εστιατόριο, το οποίο μπορεί να υπερηφανεύεται για ένα σημαντικό κοινό στο Instagram, το οποίο αριθμεί 23.500 άτομα, έχει αναμφισβήτητα μεγαλύτερη επιρροή από τους επίδοξους food bloggers.

Tags
Back to top button