Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αύριο το «τελευταίο δρομολόγιο» για την «Παναγία Τήνου»

Σε διαλυτήριο στην Τουρκία, με τη βοήθεια ρυμουλκού, αναμένεται να οδηγηθεί αύριο στις 8:00, από το λιμάνι του Πειραιά, το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Παναγία Τήνου» πρώην «Άγ.Γεώργιος», καθώς οι εργασίες ναυαγιαίρεσης από την αρμόδια εταιρεία, που διήρκησαν περίπου τρεις μήνες, ολοκληρώθηκαν, ενώ ήδη εκδόθηκαν τα απαραίτητα έγγραφα για την απομάκρυνσή του.

Το πλοίο βρίσκονταν ημιβυθισμένο στο λιμάνι του Πειραιά για αρκετό χρονικό διάστημα, καθώς στις 26 Απτιλίου 2016 είχε παρουσιάσει εισροή υδάτων υπό αδιευκρίνιστη αιτία, παίρνοντας δεξιά κλίση 40 μοιρών.

Το πλοίο, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, είχε κατασχεθεί για οφειλές από το ΝΑΤ, ενώ τη διαχείριση του ναυαγίου είχε αναλάβει ο ΟΛΠ.

Tags
Back to top button