Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αθήνα: Μειώθηκαν οι συρμοί των ΜΜΜ λόγω βλαβών (βίντεο)

Μεγάλα είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει καθημερινά το επιβατικό κοινό της Αττικής, καθώς τα παλιά μετρό και οι παλιοί ηλεκτρικοί οδηγούν σε μείωση των δρομολογίων, καθώς πολλοί από αυτούς λόγω βλαβών ακινητοποιούνται, την ώρα που το επιβατικό κοινό, εξαιτίας και των νέων σταθμών, αυξάνεται.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με ρεπορτάζ του MEGA, όταν πρωτοξεκίνησε το μετρό και είχαν ανοίξει οι πρώτοι σταθμοί, υπήρχαν στο δίκτυο 21 συρμοί. Το 2011 έγινε παραλαβή και ο αριθμός έφτασε τους 57.

Από τα τέλη του 2011, αρχές του 2012 μέχρι και σήμερα δεν έχει γίνει καμία νέα παραγγελία και παραλαβή νέων συρμών. Από τους 57 αυτούς συρμούς που υπάρχουν στο δίκτυο, οι 7 εξυπηρετούν το δρομολόγιο που πηγαίνει αεροδρόμιο (Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο). Οι συγκεκριμένοι συρμοί, καθώς έχουν κάνει πολλά χιλιόμετρα, βγαίνουν εκτός λειτουργίας πολλές φορές λόγω βλαβών.

Από τους 50 συρμούς που υπολείπονται, οι 2 βρίσκονται στον ΗΣΑΠ (Πειραίας - Κηφισια). Οι συρμοί σε αυτό το δρομολόγιο έχουν τεράστια προβλήματα, καθώς είναι παμπάλαιοι.

Οι υπόλοιποι 48 που απομένουν καλούνται να μεταφέρουν καθημερινά χιλιάδες επιβάτες, την στιγμή που η κίνηση έχει αυξηθεί, καθώς έχει επεκταθεί το μετρό. Αυτές οι επεκτάσεις έχουν τριπλασιάσει και τετραπλασιάσει το επιβατικό κοινό. Σημαντικό να τονιστεί ότι για κάθε νέο σταθμό που δημιουργείται, ισούται με 20.000 επιπλέον επιβάτες την ημέρα. Επομένως, αφού άνοιξαν 6 επιπλέον σταθμοί, υπάρχει επιβατική κίνηση 120.000 επιπλέον.

Το μοναδικό πρόγραμμα που «τρέχει» αυτήν την στιγμή είναι κάποιας αναβάθμισης των πρώτων 21 συρμών που είχαν έρθει όταν πρωτοξεκίνησε το μετρό, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί τα επόμενα 2-3 χρόνια.

Τα προβλήματα όμως δεν τελειώνουν εδώ, καθώς υπάρχουν προβλήματα, κάποιες ρηγματώσεις, στις ράγες. Συνολικά είναι σε ένα μήκος 35 χιλιομέτρων, όχι μονοκόμματα, σε διάφορα σημεία. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει λιγότερη ταχύτητα στα μετρό.

 

Tags
Back to top button