Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΑΠΟΨΕΙΣ

Aρθρο-κόλαφος: Τα… χρέπια του Αλέξη!

Ένα εξαιρετικό άρθρο του δημοσιογράφου Τάκη Τρακουσέλλη δημοσιεύει η ιστοσελίδα newsauto.gr που αφορά στην αυτοκινητοπομπή του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα που προκάλεσε ποικίλα σχόλια.


Σας το παραθέτουμε αυτούσιο ώστε να βγάλετε και εσείς τα συμπεράσματα σας!

Αν η αυτοκινητοπομπή του Πρωθυπουργού της Ελλάδας καθρεφτίζει την οικονομική κατάσταση του Έλληνα, μετά και τα δύο τελευταία μνημόνια που ψήφισε η σημερινή Κυβέρνηση -που ήταν και η «χαριστική βολή»- τότε καλώς βλέπουμε να αποτελείται από αυτοκίνητα 15ετίας.

Στην Θεσσαλονίκη η αυτοκινητοπομπή Τσίπρα, μόνο γέλιο και συνάμα κλάμα δεν προκάλεσε. Αυτοκίνητα άνω των 10 ετών να μετακινούν τον Πρωθυπουργό της χώρας, με την κορυφή αυτής να βρίσκεται ένα «ασφαλίτικο» Hyundai i30 πρώτης γενιάς (2007).

Την πομπή συμπλήρωναν μία BMW σειρά 1 πρώτης γενιάς (2004), μία BWW Σειρά 5 (2005), ένα Audi A6 του 2008 στο οποίο βρισκόταν ο Πρωθυπουργός και ένα Audi A4 του 2009. Αυτοκίνητα ιδιαίτερα παλιά -και πέρα του αισθητικού κομματιού- έχουν υψηλή κατανάλωση, υψηλές εκπομπές ρύπων, ενώ το σημαντικότερο δεν παρέχουν καμία – μα καμία προστασία σε έναν πολιτικό ηγέτη και δη στον Πρωθυπουργό μίας χώρας. Κι αν ο κος Τσίπρας θέλει με αυτό τον τρόπο να περνάει απαρατήρητος ανάμεσα στο υπέργηρο στόλο των αυτοκινήτων στη χώρα μας, που ξεπερνάει τα 13 χρόνια (όσα έχει και η Αφρική δηλαδή), καλώς πράττει.


Αν όμως θέλει να κάνει… οικονομίες, μάλλον αυτή είναι μία ιδιαίτερα λαϊκίστικη συμπεριφορά «για τα μάτια του κόσμου», αφού μία απόπειρα τρομοκρατικού χτυπήματος της πομπής του Πρωθυπουργού, η κρίση που θα δημιουργείτο θα κόστιζε εκατοντάδες εκατομμύρια στην οικονομία της χώρας, δηλαδή πάνω από 900 θωρακισμένα αυτοκίνητα.

Από την άλλη, είναι δεδομένο πως η κα Μέρκελ, αλλά και ο ιδιαίτερα αμοιβαία συμπαθής της Κυβέρνησης Ντόναλτ Τράμπ, δε θα έλεγε όχι στη παραχώρηση κάποιου από τα δεκάδες θωρακισμένα που διαθέτουν και είναι παροπλισμένα…

Επειδή λοιπόν δεν ζούμε σε μία κοινωνία «αγγελικά πλασμένη και χωρίς εγκλήματα» όπως είχε πει και ο πρώην Υπουργός Προστασίας του πολίτη Νίκος Τόσκας, επιβάλλεται ο Πρωθυπουργός της χώρας -όπως κάθε χώρας- να κινείται με θωρακισμένο αυτοκίνητο, βαριάς θωράκισης μάλιστα.

Ομοίως και η αυτοκινητοπομπή του, επιβάλλεται να αποτελείται από σύγχρονα, «ετοιμοπόλεμα» και γρήγορα αυτοκίνητα, έτοιμα να δράσουν την κακιά στιγμή.

Κακά τα ψέματα, το διακύβευμα της Κυβέρνησης περί λιτής-αριστερής ζωής, έχει καταρρεύσει τα τελευταία χρόνια -και ιδιαίτερα καλοκαίρια. Ας αφήσουν λοιπόν οι εξουσιάζοντες την τροφή για τα… μηρυκαστικά και ας ασχοληθούνε με την ουσία, επιτέλους.

Δείτε τη αυτοκινητοπομπή Τσίπρα, που αποχωρεί από την ΔΕΘ, από τον «Τύπο Θεσσαλονίκης».

 

Tags
Back to top button