Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Άρση μέτρων: Αύξηση πωλήσεων σε καλλυντικά, αξεσουάρ και παιδικά ρούχα κατά την επαναλειτουργία της αγοράς (βίντεο)

Την πρώτη μέρα επαναλειτουργίας του λιανεμπορίου κυριάρχησαν οι αγορές καλλυντικών και γυναικείων αξεσουάρ.

Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα χθες το πρωί οι ουρές στα συγκεκριμένα καταστήματα σε Αθήνα και Πειραιά ήταν ιδιαίτερα μεγάλες. Βαφές μαλιών και είδη μακιγιάζ ήταν στην πρώτη γραμμή της ζήτησης, όπως εξηγούσαν επιχειρηματίες του χώρου, καθώς πολλές γυναίκες αναζητούσαν ανανέωση έπειτα απ’ τη δίμηνη καραντίνα.

Κάτι που φάνηκε και απ’ την κίνηση που καταγράφηκε στις μεγάλες αλυσίδες ένδυσης, όπου αρχικά επικρατούσε αρκετή επιφυλακτικότητα. Ωστόσο αφενός η καλή διάθεση και η προσπάθεια «ψυχοθεραπείας» των καταναλωτριών μέσω της βόλτας στα καταστήματα αφετέρου οι προσφορές, τα μέτρα ασφαλείας και χρήση μεταξύ άλλων συστημάτων ατμού για την απολύμανση των ρούχων βοήθησε στο να καταγραφεί καλύτερος του αναμενόμενου τζίρος.

Το ίδιο και στα καταστήματα παιδικής ένδυσης αν και στις περισσότερες περιπτώσεις οι αγορές έγιναν απουσία των παιδιών, σύμφωνα με καταστηματάρχες του κλάδου που παρομοίαζαν τη χθεσινή κίνηση με την αντίστοιχη που καταγράφεται σε εορταστικές περιόδους.

Αυξημένη ήταν επίσης η κίνηση χθες στις μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών καθώς πολλοί έσπευσαν να προμηθευτούν λευκές συσκευές και τηλεοράσεις τις οποίες δεν ήθελαν να αγοράσουν απ’ το διαδίκτυο. Κάτι που φάνηκε εξάλλου από το πρωί όταν σχηματίστηκαν οι πρώτες ουρές έξω απ’ τα περισσότερα καταστήματα. Ανάλογη ήταν η εικόνα και στις αλυσίδες οικιακού εξοπλισμού.

Παρά την ικανοποιητική κίνηση σε μεγάλο μέρος της αγοράς χθες, οι καταστηματάρχες δεν παύουν να αναγνωρίζουν ότι τα δύσκολα έπονται. Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών 1 στους 3 καταστηματάρχες φοβάται ότι δεν θα καταφέρει να επιβιώσει οικονομικά ως το τέλος του καλοκαιριού. «Φοροελαφρύνσεις, ενοίκια και χρηματοδοτικά εργαλεία, αποτελούν τους τρεις κύριους άξονες που θα βοηθήσουν την επιβίωση χιλιάδων επιχειρήσεων και την διατήρηση των αντίστοιχων θέσεων εργασίας που τόσο έχουμε ανάγκη», υπογραμμίζει.

Tags
Back to top button