Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Απεργούν από σήμερα έως και την Παρασκευή οι ταχυδρόμοι της Αττικής

Απεργούν από σήμερα έως και την Παρασκευή 7 Απριλίου οι ταχυδρόμοι της Αθήνας και του νομού Αττικής, καταγγέλλοντας μείωση των θέσεων εργασίας στο τομέα της διανομής.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του σωματείου ταχυδρόμων Αθήνας και Νομού Αττικής, «με μια προκλητικά μονομερή απόφαση, η «αριστερή» διοίκηση χαρίζει τις ταχυδρομικές υπηρεσίες στους ιδιώτες, υποβαθμίζοντας την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών. Πρακτικά, η μείωση των θέσεων εργασίας στη διανομή, σημαίνει ότι και οι διανομείς θα πιέζονται υπερβολικά, μη μπορώντας να καλύψουν τις μεγάλες αποστάσεις, αλλά και οι πολίτες που δεν θα λαμβάνουν εγκαίρως την αλληλογραφία τους».

Μάλιστα, όπως υποστηρίζουν, ένας ταχυδρόμος θα πρέπει να κάνει καθημερινά μηχανοκίνητη διανομή 20 – 80 χιλιομέτρων. Επίσης, «σε μονάδες διανομής θα δούμε κάλυψη του 50% των οργανικών θέσεων, με προφανείς και αυτονόητες επιπτώσεις. Τις ημέρες αιχμής οι πολίτες μπορεί να βλέπουν τον ταχυδρόμο να περνά έως και μια φορά την εβδομάδα».

Ταυτόχρονα, καταδικάζει την μονομερή απόφαση την οποία χαρακτηρίζει, «όχι απλώς επικίνδυνη, αλλά βόμβα στα θεμέλια του ταχυδρομείου. Η χαρτογράφηση που θέλει να εφαρμόσει, πρακτικά δεν μπορεί να εφαρμοστεί, παρά μόνο στα χαρτιά όσων την σχεδίασαν. Είναι χαρακτηριστικό ότι το λεκανοπέδιο, πλην του Πειραιά, θα εξυπηρετείται από 600 διανομείς, σε σχέση με 1026 σήμερα», αναφέρεται σχετικά.

Τέλος, το σωματείο καταγγέλλει ότι τα ΕΛΤΑ καλούνται να λειτουργήσουν με λιγότερο προσωπικό σε σχέση με τον ανταγωνισμό, όταν ο ανταγωνισμός εμφανίζει 1.000 άτομα προσωπικό στο Λεκανοπέδιο (με το 30% του έργου των ΕΛΤΑ), με αποτέλεσμα να εμφανίζει 65% μεγαλύτερη δύναμη διανομής, σε σχέση με το δημόσιο ταχυδρομείο.

Tags
Back to top button