Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Αντιπτέραρχος ε.α Κωνσταντίνος Ιατρίδης: «Η παραίσθηση είναι τόσο δυνατή που δεν έχεις εμπιστοσύνη στα όργανα»

Παραμένουν τα ερωτήματα αναφορικά με τα αίτια της πτώσης του μοιραίου Mirage 2000-5 ανοιχτά της Σκύρου, που οδήγησε στο θάνατο τον 34χρονο σμηναγό Γιώργο Μπαλταδώρο. Ο αδικοχαμένος πιλότος, πατέρας και σύζυγος, είχε γεννηθεί στις 3 Ιουνίου του 1984 και καταγόταν από το Μαυροβούνι Καρδίτσας, ενώ ήταν ενταγμένος στο δυναμικό της 331 Μοίρας στην Τανάγρα της Πολεμικής Αεροπορίας

Σύμφωνα με ένα πιθανό σενάριο, ο πιλότος έπαθε βέρτιγκο, δηλαδή έχασε τον προσανατολισμό του και απώλεσε την αίσθηση του ορίζοντα με αποτέλεσμα την πτώση του αεροπλάνου.

Ένα από τα στοιχεία που στρέφουν την προσοχή τους οι ειδικοί είναι και το γεγονός ότι το αεροσκάφος δεν εξέπεμψε σήμα κινδύνου, ενώ ιδιαίτερη σημασία αποδίδουν και στις καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν το πρωί της Πέμπτης.

Σε κάθε περίπτωση, απαντήσεις στα ακριβή αίτια της πτώσης θα δώσει το ΓΕΑ, καθώς έχει ήδη συγκροτηθεί αρμόδια επιτροπή για τη διερεύνηση του δυστυχήματος.

Όπως ανέφερε ο Αντιπτέραρχος εν αποστρατεία Κωνσταντίνος Ιατρίδης η παραίσθηση είναι ένα πιθανό σενάριο. «Εκτιμώ ότι είχε παραίσθηση. Είναι εύκολο για έναν πιλότο. Η αίσθηση της παραίσθησης είναι τόσο δυνατή που δεν έχεις εμπιστοσύνη στα όργανα, πας να διορθώσεις το κανονικό» είπε μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ενώ έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην αφρικανική σκόνη που υπήρχε στην ατμόσφαιρα.

Το Mirage 2000-5 του Γ. Μπαλταδώρου ήταν το «νούμερο 1» του ζεύγους που βρισκόταν σε ετοιμότητα στην 135 Σμηναρχία Μάχης στη Σκύρο, και απογειώθηκε λίγο μετά τις 11 το πρωί, ώστε να αναχαιτίσει δύο τουρκικά F-16 που είχαν παραβιάσει τον εθνικό εναέριο χώρο στην περιοχή μεταξύ Λέσβου και Χίου.

Tο Mirage 2000-5 έπεσε λίγο πριν προσγειωθεί στη Σκύρο.

Tags
Back to top button