Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ανοίγει ο δρόμος για τα δορυφορικά διόδια με χιλιομετρική χρέωση

Τις διαδικασίες για το σχεδιασμό και την δημοπράτηση αναλογικού συστήματος χρέωσης δορυφορικής τεχνολογίας ξεκινά το υπουργείο Υποδομών, σε υλοποίηση των δεσμεύσεων για χιλιομετρική χρέωση σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους από τα τέλη του 2018.

Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Υποδομών, Χρίστου Σπίρτζη, που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στην Διαύγεια, το ολοκληρωμένο σύστημα θα καλύπτει το σύνολο των πέντε αυτοκινητοδρόμων δηλαδή τα έργα των συμβάσεων παραχώρησης: Μαλιακός − Κλειδί του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα − Αθήνα – Θεσσαλονίκη − Εύζωνοι (ΠΑΘΕ), Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος (Ε65), Ιόνια Οδός από Αντίρριο μέχρι Ιωάννινα, και τμήμα του ΠΑΘΕ από Μεταμόρφωση-Σκάρφεια και Σχηματάρι−Χαλκίδα, το Ελευσίνα− Κόρινθος− Πάτρα και το Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα με τον κλάδο Λεύκτρο – Σπάρτη.

Η αναλογική χρέωση θα εφαρμοστεί και στην Εγνατία Οδό, για την οποία μάλιστα πρόσφατα αποφασίστηκε να προχωρήσει –μετά από πολλές αναβολές- ο σχεδιασμός για την εγκατάσταση 38 νέων σταθμών διοδίων (μετωπικών και πλευρικών), απόφαση που «σερβιρίστηκε» με το άλλοθι της αναλογικής χρέωσης.

Για τα πέντε οδικά έργα προβλέπεται η υποχρέωση των Παραχωρησιούχων για την υποβολή μελέτης για την περαιτέρω ανάπτυξη του συστήματος ηλεκτρονικών διοδίων που έχει εγκατασταθεί σε κάθε έργο. Όπως αναφέρεται στην απόφαση «η μελέτη αυτή θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη τη χρηματοοικονομική ισορροπία του έργου, και την ανάγκη μη δυσμενούς μεταβολής των αποτελεσμάτων του Χρηματοοικονομικού Μοντέλου και των βασικών δεικτών των δανείων και της Δεσμευτικής Επένδυσης κατά την ημερομηνία ισχύος τροποποίησης της Σύμβασης Παραχώρησης, θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων και την τεχνοοικονομική μελέτη περαιτέρω βελτίωσης της ηλεκτρονικής αναλογικής χρέωσης διοδίων τελών».

Σύμφωνα με πληροφορίες μόνο για την Ολυμπία Οδό υπάρχει έγκριση των πιστωτών για την εφαρμογή αναλογικών διοδίων, μολονότι μέχρι πρόσφατα στελέχη της εταιρείας παραχώρησης εξέφραζαν τις επιφυλάξεις τους για το πόσο σύντομα μπορεί να ξεκινήσει το νέο μοντέλο χρέωσης. Στο υπουργείο Υποδομών υποστηρίζουν ότι θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα που προβλέπει έναρξη της αναλογικής χρέωσης με το τέλος της κατασκευαστικής περιόδου δηλαδή από το Σεπτέμβριο.

Με την τελευταία απόφαση το υπουργείο Υποδομών, θα προχωρήσει άμεσα «στην ανάθεση της σύμβασης υπηρεσιών σε οίκο εγνωσμένης εμπειρίας, προκειμένου να εκπονηθούν οι προδιαγραφές για τον σχεδιασμό, τη δημοπράτηση και την εφαρμογή ενιαίου ηλεκτρονικού συστήματος για την αναλογική χρέωση διοδίων τελών ανά οδικό άξονα υφιστάμενο ή μελλοντικό αρμοδιότητας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με στόχο προοδευτικά την κάλυψη του συνόλου της Ελληνικής Επικράτειας…».

Tags
Back to top button