Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Αναμένονται πάνω από 4 εκ. Γερμανοί τουρίστες το καλοκαίρι στην Ελλάδα

Η Ελλάδα είναι ο μεγάλος κερδισμένος της φετινής Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού στο Βερολίνο (7-11. Μαρτίου). Η χώρα είναι ο δημοφιλέστερος προορισμός των Γερμανών μετά την Ισπανία.

Την Τετάρτη άνοιξε στο Βερολίνο η 52η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού (ΙΤΒ) τις πύλες της για περίπου 110.000 ειδικούς του κλάδου τις πρώτες τρεις ημέρες και το Σαββατοκύριακο για το ευρύ κοινό.

Στη διεθνώς σημαντικότερη έκθεση τουρισμού συμμετέχουν γύρω στους 10.000 εκθέτες από περισσότερες από 180 χώρες του κόσμου. Στο ελληνικό περίπτερο εκπροσωπούνται 85 τουριστικοί και ξενοδοχειακοί οργανισμοί, περιφέρειες και ναυτιλιακές εταιρείες.

Από τις προκρατήσεις προκύπτει ότι η Ελλάδα είναι ο δημοφιλέστερος τουριστικός προορισμός των Γερμανών μετά την Ισπανία.

Σύμφωνα με στοιχεία του Ινστιτούτου Έρευνας της Τουριστικής Αγοράς (GfK) τα γερμανικά γραφεία ταξιδιών σημειώνουν μια αύξηση των πωλήσεων για ελληνικούς προορισμούς σε σχέση με πέρυσι κατά 40%. Α

ν και δεν είναι σίγουρο ότι αυτός ο αριθμός θα επιβεβαιωθεί στο τέλος της χρονιάς σε αυτό το ύψος, οπωσδήποτε όμως επιβεβαιώνεται μια τάση: Από 2,27 εκ. γερμανούς παραθεριστές το 2012 ο αριθμός τους αυξήθηκε σταδιακά στα 3,7 εκ. το 2017. Με τα μέχρι στιγμής στοιχεία αναμένεται ότι πάνω από 4 εκ. Γερμανοί θα επισκεφτούν φέτος την Ελλάδα.

Η Ελλάδα κατάφερε να «κρατήσει» τους τουρίστες

Το ενδιαφέρον στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι η αύξηση των κρατήσεων από τη Γερμανία συνεχίζεται παρ' όλο που ανακάμπτουν οι Τουρκία, η Αίγυπτος, η Τυνησία και το Μαρόκο, δηλαδή οι άμεσοι ανταγωνιστές στην περιοχή.

Οι κρατήσεις για την Τουρκία διπλασιάστηκαν φέτος σε σχέση με πέρυσι ενώ η Αίγυπτος σημειώνει μια αύξηση της τάξεως του 64% και καταλαμβάνει την τέταρτη θέση στην προτίμηση των Γερμανών τουριστών μετά την Ισπανία, την Ελλάδα και την Τουρκία.

Μ. Φρέντζελ: με λογικές τιμές η Ελλάδα θα παραμείνει δυνατός προορισμός

Μιλώντας στη Deutsche Welle o Μίχαελ Φρέντζελ, πρόεδρος του Συνδέσμου Γερμανικού Τουριστικού Κλάδου (BTW), εκτιμά ότι η αύξηση των τουριστών που έρχονται στην Ελλάδα (27 εκ. το 2017) σχετίζεται με τις προόδους που σημειώθηκαν τα τελευταία χρόνια: «Η Ελλάδα είχε τη φήμη ενός ακριβού προορισμού. Από τότε που ξέσπασε η κρίση ακολουθήθηκε μια λογική πολιτική σε ό,τι αφορά τη σχέση τιμής-υπηρεσιών. Οι Γερμανοί αγαπούν την Ελλάδα, η χώρα είχε για αυτούς πάντα υψηλή προτεραιότητα. Με λογικές ξενοδοχειακές προσφορές και τιμές η Ελλάδα θα παραμείνει ένας δυνατός προορισμός».

Εκτός αυτού πολλοί έλληνες ξενοδόχοι αξιοποίησαν τα αυξημένα έσοδα για να αναβαθμίσουν τα ξενοδοχεία τους επισημαίνει o Νόρμπερτ Φίμπιχ, πρόεδρος του Γερμανικού Συνδέσμου Τουριστικών Γραφείων (DRV).

Επιμήκυνση της σεζόν με... γκολφ

Όμως αυτές οι προσπάθειες δεν αρκούν. Για να αυξήσει η Ελλάδα ακόμη περισσότερο τον αριθμό των ξένων τουριστών θα πρέπει να επιμηκύνει την τουριστική σεζόν. «Αυτό εξακολουθεί να είναι μια μεγάλη πρόκληση για τον ελληνικό τουρισμό» τονίζει στη Deutsche Welle ο Ν. Φίμπιχ. «Η σαιζόν είναι σχετικά σύντομη. Οι αρμόδιοι έχουν μεν το θέμα στην ατζέντα τους αλλά το έχουν, ομολογουμένως, εδώ και πολλά χρόνια. Έχω όμως την εντύπωση ότι τώρα καταβάλλονται εντατικές προσπάθειες για την επιμήκυνση έτσι ώστε να δημιουργηθεί δυναμικό ανάπτυξης.»

Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος θα χρειασθεί ένα ευρύ φάσμα μέτρων – από κεφάλαια εκκίνησης για επενδύσεις μέχρι αύξηση του αριθμού των πτήσεων από το εξωτερικό την περίοδο Νοεμβρίου- Μαρτίου. Και προπαντός θα πρέπει να αναπτυχθούν προσφορές για τους τουρίστες πέραν του ήλιου, της θάλασσας και της αμμουδιάς.

Αυτό σημαίνει για παράδειγμα διεύρυνση των πολιτιστικών προσφορών αλλά και του τουρισμού που σχετίζεται με διάφορες δραστηριότητες όπως η πεζοπορία και το γκολφ.

Ως πρώην διευθύνων σύμβουλος της ΤUI o Μίχαελ Φρέντζελ είχε ασχοληθεί στο παρελθόν με αυτό το θέμα: «Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ο μικρός κλήρος (σ.σ. πολλοί ιδιοκτήτες έχουν μικρές εδαφικές εκτάσεις).

Για μια ξενοδοχειακή μονάδα είναι ένα απίστευτα επίπονο εγχείρημα επειδή θα πρέπει να διαπραγματευτεί με δεκάδες ιδιοκτήτες. Αυτός είναι ο λόγος που σε αντίθεση με την Τουρκία, στην Ελλάδα δεν υπάρχουν καθόλου προσφορές για γκολφ». Η δημιουργία γηπέδων γκολφ θα προσέλκυε όμως ένα εύπορο αγοραστικό κοινό που θα ερχόταν και τους χειμερινούς μήνες.

Πηγή: DW

Tags
Back to top button