Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ανακοίνωση της «ΕΛΑΪΣ-UNILEVER HELLAS Α.Ε.» για τη διαφημιστική επικοινωνία της HELLMANN’S

Σε συνέχεια της πρόσφατης απόφασης της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) αναφορικά με τη διαφημιστική επικοινωνία «Hellmann’s Ελληνικές Γεύσεις» και έχοντας πάντα ως γνώμονα την προστασία του καταναλωτή η «ΕΛΑΪΣ-UNILEVER HELLAS Α.Ε.» δηλώνει τα ακόλουθα:


Η απόφαση της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ), δικαίωσε την ΕΛΑΪΣ-UNILEVER HELLAS A.E. για τη νέα της διαφημιστική επικοινωνία με τίτλο: «Νέες Hellmann’s με γεύση από τον τόπο σου».

Μάλιστα, με ομόφωνη απόφαση της έκρινε ότι η δημιουργική ιδέα και η εκτέλεση της επικοινωνίας έχουν εμφανώς χιουμοριστική διάθεση, μη δυνάμενες με κανένα τρόπο να παραπλανήσουν τον καταναλωτή. Παράλληλα, το γεγονός ότι τα εν λόγω προϊόντα και παράγονται στην Ελλάδα και περιέχουν ελληνικές γεύσεις δικαιολογεί επαρκώς, την αναφορά της «ελληνικότητας» στην εν λόγω επικοινωνία.

Η Επιτροπή του ΣΕΕ, έκρινε κατά πλειοψηφία ότι η διατύπωση «Όλα ελληνικά πχια;» και συγκεκριμένα, η λέξη «Όλα» είναι η ΜΟΝΗ που ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ να παρερμηνευτεί.

Από πλευράς μας, αν και θεωρούμε ότι η καμπάνια μας δε δύναται να παρερμηνευτεί από τον καταναλωτή, σεβόμενοι απόλυτα την απόφαση και κρίση της Επιτροπής, θα τροποποιήσουμε την λέξη «Όλα», ενώ η διαφημιστική επικοινωνία θα παραμείνει κανονικά στον αέρα, έως ότου ολοκληρωθεί το προγραμματισμένο πλάνο επικοινωνίας.


Έχουμε εμπιστοσύνη στα θεσμικά όργανα και στον Έλληνα καταναλωτή, τον οποίο φροντίζουμε να υπηρετούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Tags
Back to top button