Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Αλλάζουν όλα στα διόδια - Έρχεται χρέωση με το χιλιόμετρο - Ποιος είναι ο προσωρινός ανάδοχος του νέου συστήματος

Με την ανακήρυξη του προσωρινού αναδόχου του νέου Συστήματος ηλεκτρονικών Διοδίων, άνοιξε ο δρόμος για την χιλιομετρική χρέωση σε όλους τους αυτοκινητόδρομους της χώρας.

Προσωρινός ανάδοχος του νέου Ηλεκτρονικού Συστήματος αναλογικής χρέωσης Διοδίων ορίστηκε το σχήμα: «Άκτωρ – Intrakat – Ιntrasoft Inl- Autostrade Tech».

Ειδικότερα όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στις 28 Ιουνίου η αρμόδια επιτροπή του διαγωνισμού «Εγκατάσταση πλήρους ηλεκτρονικού συστήματος αναλογικής χρέωσης διοδίων τελών, δορυφορικής τεχνολογίας με οπτική αναγνώριση», αποσφράγισε τις οικονομικές προσφορές των δύο εναπομεινάντων σχημάτων.

Τα σχήματα αυτά ήταν:

1. Άκτωρ – Intrakat – Ιntrasoft Inl- Autostrade Tech (Ιταλία)

2. Μυτιλιναίος – Nusz (Ουγγαρία)

Με βάση τον έλεγχο των οικονομικών προσφορών και σε σχέση με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που προσέφερε το κάθε σχήμα, αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος του έργου των ηλεκτρονικών διοδίων το σχήμα «Άκτωρ – Intrakat – Ιntrasoft Inl- Autostrade Tech».

Όπως τονίζεται στην σχετική ανακοίνωση «με τον τρόπο αυτό η προσπάθεια του υπουργείου για την αναβάθμιση της χρήσης του εθνικού οδικού δικτύου με τη χρήση σύγχρονης τεχνολογίας διαχείρισης αποκτά άλλη μία έμπρακτη απόδειξη. Αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας θα είναι η οικονομικότερη και πιο σύγχρονη διαχείριση όλων των πόρων.

Όλο το σύστημα των αυτοκινητοδρόμων γίνεται, ηλεκτρονικά, μια ενιαία υποδομή.

Ο χρήστης του οδικού δικτύου δεν θα χρειάζεται να ασχολείται αν η υποδομή που κινείται ανήκει σε διαφορετικές εταιρείες ή το δημόσιο, να σταματά και να καθυστερεί. Γίνεται οικονομία κλίμακας, το όφελος της οποίας θα περάσει άμεσα στον χρήστη».

«Σκοπός του διαγωνισμού ήταν ο σχεδιασμός, η κατασκευή και η συντήρηση για πέντε χρόνια ενός σύγχρονου συστήματος διαχείρισης οδικού δικτύου», επισημαίνεται στην ανακοίνωση, η οποία συνεχίζει επισημαίνοντας ότι «το σύστημα λειτουργεί ως ενδιάμεσος μεταξύ όλων όσων λειτουργούν στο δρόμο είτε είναι ιδιώτες είτε δημόσιο».

Με αφορμή την προσωρινή ανακήρυξη αναδόχου ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Άλλη μία σημαντική πρωτοβουλία της Κυβέρνησής μας βρίσκεται στην τελική φάση για την έναρξη υλοποίησής της. Για να φτάσουμε σήμερα στην ανακήρυξη προσωρινού αναδόχου υπήρξε συστηματική και μεθοδική δουλειά 2,5 χρόνων από την Υπηρεσία Οδικών Τελών του Υπουργείου, η οποία συστήθηκε από την παρούσα Κυβέρνηση, συνεργασία με τα αρμόδια όργανα της ΕΕ αλλά και με το σύνολο των παραχωρήσεων της Χώρας.

Η ολοκλήρωση του έργου αυτού θα σημάνει και το τέλος των υφιστάμενων χρεώσεων διοδίων σε πολίτες και επιχειρήσεις και την έναρξη της αναλογικής χρέωσης που θα προκύπτει από τη χρήση που θα κάνει ο κάθε ένας στο Οδικό Δίκτυο. Μία ακόμη δέσμευσή μας υλοποιείται προς όφελος των πολιτών και της υγιούς επιχειρηματικότητας. Τέλος, με το νέο σύστημα θα υπάρξει συνολικός έλεγχος της πορείας των παραχωρήσεων και κανένας δε θα μπορεί να αυθαιρετεί».

Tags
Back to top button