Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αλλάζει ο τρόπος εξέτασης των Αρχαίων – Το σχέδιο του υπ. Παιδείας

Σε αλλαγές στον τρόπο εξέτασης των Αρχαίων προχωρά το υπουργείο Παιδείας υποβαθμίζοντας τις ερωτήσεις γραμματικής και συντακτικού και «ενισχύοντας» τις ερμηνευτικές ερωτήσεις.

Στο προεδρικό διάταγμα πο εκδόθηκε πρόσφατα οι μονάδες που αφορούν το γλωσσικό περιεχόμενο ψαλιδίζονται και προστίθενται στις ερμηνευτικές ερωτήσεις, σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο.

Ειδικότερα:

– Η μετάφραση βαθμολογείται με 30 μονάδες και στη συνέχεια τίθενται επτά ερωτήσεις από 10 μονάδες η καθεμία

– Στην Α και Β Λυκείου προτείνεται στον εκπαιδευτικό εκτός από τα προβλεπόμενα (μια ερώτηση για τη γραμματική και μια για το συντακτικό) να προσθέσει και μια ερώτηση κλειστού τύπου (σωστό/λάθος, πολλαπλής επιλογής) στο γραμματειακό είδος του κειμένου, στο συγγραφέα ή στο έργο του. Στην περίπτωση που δεν τεθεί το σχετικό ερώτημα τα 10 μόρια που υπολείπονται θα μοιραστούν στις ερμηνευτικές ερωτήσεις που από τα 10 μόρια θα πάνε στα 15

– Στη Γ Λυκείου προτείνεται και μια επιπλέον ερώτηση κατανόησης πέραν των δύο ερωτήσεων για γραμματική και συντακτικό αντίστοιχα. Αν δεν τεθεί η ερώτηση τα 10 μόρια επιμερίζονται και πάλι στις ερμηνευτικές ερωτήσεις που πλέον βαθμολογούνται με 15 μόρια.

Ένα ακόμη ζήτημα που τέθηκε για τη φετινή χρονιά είναι η αφαίρεση της «κλασικής» ερώτησης από την εισαγωγή του σχολικού εγχειριδίου των Αρχαίων αν και από το υπουργείο σημειώνουν ότι η αφαίρεση της συγκεκριμένης ερώτησης δεν σημαίνει ότι η διδακτέα ύλη δεν περιλαμβάνει το κομμάτι της εισαγωγής του έργου που μελετούν οι μαθητές.

Tags
Back to top button