Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αλλάζει ο ΚΟΚ -Τέλος στην αφαίρεση πινακίδων, αυστηρότερες ποινές για τους οδηγούς

Προ των πυλών βρίσκεται, σύμφωνα με την πολιτική ηγεσία του Υπουγείου Υποδομών και Μεταφορών, ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας ο οποίος θα εισάγει σημαντικές αλλαγές.

Αντίστροφα μετράει πλέον ο χρόνος για τη νομοθέτηση του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ο οποίος θα έχει ως βασικό στόχο την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, αλλά και την επιβολή πιο δίκαιων ποινών στους παραβάτες, όπως αναφέρει το 

Όπως ανέφερε προ ολίγων ημερών ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, κατά την παρουσίαση του ετήσιου απολογισμού του έργου στους διαπιστευμένους συντάκτες, «ο νέος ΚΟΚ είναι σχεδόν έτοιμος αφού υπήρξε συνεργασία με συναρμόδια Υπουργεία για εξειδίκευση ορισμένων πτυχών».

Πρόσθεσε δε ότι ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας «βρίσκεται στο τελικό στάδιο προκειμένου να αποσταλεί στη Γραμματεία της Κυβέρνησης για τη δρομολόγηση της δημόσιας διαβούλευσης και τη σχετική νομοθετική πρωτοβουλία».

Όπως έχουμε γράψει, ο νέος ΚΟΚ θα προβλέπει αναμόρφωση των ποινών, με στόχο η τιμωρία να είναι ανάλογη της επικινδυνότητας της κάθε παράβασης. Ακολουθούν οι μεγαλύτερες αλλαγες.

Αυστηρές ποινές για επικίνδυνες παραβάσεις

Ο νέος ΚΟΚ αναμένεται εξαντλεί την αυστηρότητά του στις παραβάσεις που συνδέονται με σοβαρά τροχαία ατυχήματα, στο πλαίσιο μιας προσπάθειας να σταματήσει η καθημερινή αιματοχυσία στην άσφαλτο. Τέτοιες παραβάσεις είναι:

  • η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη
  • η υπερβολική ταχύτητα
  • η αντικανονική προσπέραση
  • η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ

Τέλος στην τιμωρία του οχήματος

Όπως είχε αποκαλύψει το Carandmotor.gr ο νέος ΚΟΚ «απενοχοποιεί» το αυτοκίνητο, καθώς δεν θα αφαιρούνται πινακίδες για συγκεκριμένες παραβάσεις.

Με αυτό τον τρόπο, εφόσον ένας οδηγός υποπέσει σε οδηγικό λάθος, δεν θα τιμωρούνται και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς του, τα οποία σήμερα στερούνται το όχημα.

Χαμηλότερο όριο ταχύτητας στις πόλεις

Με δεδομένο ότι τα περισσότερα θανατηφόρα τροχαία καταγράφονται εντός του αστικού ιστού, μία από τις σημαντικότερες αλλαγές ενδέχεται να φορά στα νέα όρια ταχύτητας εντός των πόλεων.

Ειδικότερα, το όριο ταχύτητας σε αστικό περιβάλλον αναμένεται να μειωθεί από τα 50 χλμ./ώρα σήμερα στα 30 χλμ./ώρα.

Σύμφωνα με μελέτες, σε περίπτωση που ένα κινούμενο με ταχύτητα 50 χλμ./ώρα ΙΧ χτυπήσει πεζό, οι πιθανότητες αυτός να χάσει τη ζωή του ανέρχονται σε 80%. Από την άλλη, εφόσον το όχημα κινείται με 20 χλμ./ώρα, οι πιθανότες πρόκλησης θανατηφόρου τροχαίου είναι θεαματικά λιγότερες.

Tags
Back to top button