Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας - Τουρκίας: Eγκαίνια της γραμμής Τσεσμέ-Λαυρίου στις 2 Ιουνίου

Στην καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση της Ελλάδας με την Τουρκία, με τα εγκαίνια της γραμμής Τσεσμέ-Λαυρίου στις 2 Ιουνίου, προχωρούν ναυτιλιακοί πράκτορες των δύο χωρών. 

Η διάρκεια του ακτοπλοϊκού δρομολογίου προβλέπεται να είναι 7 ώρες και αναμένεται να μειώσει αισθητά τον χρόνο μετάβασης από την Ευρώπη προς την Τουρκία για μεγάλο αριθμό ταξιδιωτών και οδηγών φορτηγών. 

Η πιθανή επιτυχία της γραμμής δεν αποκλείεται να δρομολογήσει σημαντικές εξελίξεις τόσο στην ελληνική ακτοπλοϊκή βιομηχανία όσο και στην τουρκική.

Η εταιρεία που ονομάζεται «Aegean.Sea.Ways» () έχει έδρα την Κωνσταντινούπολη. Πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου είναι ο Bülent Ipek, ενώ την εκπροσώπηση της συγκεκριμένης εταιρείας στην Ελλάδα έχει αναλάβει η ΣΤΕΦΜΑΡ ΕΠΕ, που λειτουργεί ως ναυτικό πρακτορείο ναυτιλιακών εταιρειών προσφέροντας υπηρεσίες ναύλωσης για όλα τα είδη πλοίων και σκαφών, με επικεφαλής τον Στέφανο Καρακάνη.

Με την καθιέρωση της συγκεκριμένης γραμμής οι αρχές των δύο χωρών επιδιώκουν να μειώσουν την κυκλοφοριακή πυκνότητα στις συνοριακές πύλες των δύο χωρών, βοηθώντας παράλληλα στην ανάπτυξη των οικονομικών σχέσεων.

Ο κ. Καρακάνης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για τη συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή σύνδεση που αναμένεται, σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα, να ξεκινήσει τα δρομολόγιά της από τις 2 Ιουνίου, ανέφερε ότι η διάρκεια της διαδρομής θα είναι 7 ώρες και στόχος είναι να είναι ενεργή όχι μόνο την καλοκαιρινή περίοδο αλλά όλον τον χρόνο.

«Η πρόταση για την υλοποίηση του εγχειρήματος έρχεται από παλιά και πριν ακόμα υποβάλει ανάλογη πρόταση η Helenic Seaways για τη διασύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Μυτιλήνη και τη Σμύρνη» ανέφερε ο κ. Καρακάνης. Τόνισε ότι αρχικά το σχέδιο της ακτοπλοϊκής σύνδεσης προέβλεπε ως λιμάνι εξόδου και εισόδου τη Ραφήνα, ωστόσο πρόσθεσε ότι οι τελωνειακές διαδικασίες δεν ήταν οι κατάλληλες, ενώ υπήρχε και πρόβλημα χώρου λόγω συσσώρευσης πολλών γραμμών της ακτοπλοΐας.

Αναφερόμενος στη φιλοσοφία της γραμμής είπε ότι στόχος είναι να εξυπηρετηθεί ένας μεγάλος όγκος φορτηγών, επιβατών και τουριστών από την Ευρώπη προς την Τουρκία και το αντίστροφο.

«Έως τώρα περίπου 440.000 φορτηγά από την Τουρκία και 300.000 από Ιράν και Αζερμπαϊτζαν προκειμένου να φθάσουν στην Ευρώπη ακολουθούσαν διαδρομές μέσω Βουλγαρίας ή μέσω Εγνατίας Οδού για την Ηγουμενίτσα με μεγάλη ταλαιπωρία και με παράλληλη αύξηση του λειτουργικού κόστους» δηλώνει ο επικεφαλής της ΣΤΕΦΜΑΡ ΕΠΕ με έδρα τον Πειραιά.

« Ένας οδηγός φορτηγού ή τουρίστας ή επιβάτης φθάνοντας από την Ανκόνα συνήθως έβγαινε με το πλοίο στην Ηγουμενίτσα διανύοντας από εκεί περίπου 600 με 700 χιλιόμετρα μέσω της Εγνατίας Οδού με μία αναμονή στα τουρκικά σύνορα 6 με 7 ώρες τον χειμώνα και που το καλοκαίρι μπορεί να έφθανε τις 12 ώρες για να φθάσει στη Σμύρνη ή πιο βαθιά στην τουρκική ενδοχώρα μετά από 6 έως 10 ώρες επιπλέον οδήγησης» τόνισε.

Δήλωσε ότι «τώρα με τη νέα γραμμή μέσω Λαυρίου ένας επιβάτης, τουρίστας, οδηγός φορτηγού θα μπορεί σε 1,5 μέρα από την Ανκόνα και μέσω Πατρών και Λαυρίου να βρίσκεται στη Σμύρνη».

Σύμφωνα με τον Έλληνα εκπρόσωπο της εταιρείας στην Ελλάδα το πλοίο θα φέρει πιθανόν σημαία Ευρωπαϊκής Ένωσης και δεν θα είναι μόνο για εμπορικούς σκοπούς ενώ πρόσφατα έχει ανανεώσει τον εξοπλισμό του και καλύπτει τις προδιαγραφές του ΙΜΟ για το 2020 φέροντας scrubbers.θα μπορεί να εξυπηρετεί 1.200 επιβάτες 300 οχήματα και 40 φορτηγά σε κάθε δρομολόγιο. 

Τα πλοίο θα φεύγει από τη Σμύρνη στις 7 το πρωί και θα είναι στο Λαύριο στις 2 ώρα το μεσημέρι ενώ θα φεύγει 6 το απόγευμα της ίδιας ημέρας από το Λαύριο για να φτάνει στις 1 τα μεσάνυχτα στο Τσεσμέ».

Tags
Back to top button