Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Aεροναυπηγός Καραϊωσηφίδης για το αεροπορικό δυστύχημα: Ο πιλότος δεν είχε αντιληφθεί το σωστό αεροπλάνο

Tα αίτια που οδήγησαν στην αεροπορική τραγωδία στην Ουάσινγκτον, όταν ένα επιβατικό αεροπλάνο και ένα στρατιωτικό ελικόπτερο συγκρούστηκαν στον αέρα ενώ εκτελούσαν εγκεκριμένες πτήσεις επιχείρησε να εξηγήσει στο ΕΡΤΝews ο αεροναυπηγός Φαίδων Καραϊωσηφίδης εκτιμώντας ότι ο πιλότος του Black Hawk πιθανότατα δεν είχε αντιληφθεί το σωστό αεροπλάνο, αλλά κάποιο άλλο.

«Το επιβατικό αεροπλάνο προσέγγιζε τον διάδρομο προσγείωσης και βρισκόταν μόλις 800 μέτρα από το έδαφος, εκτελώντας πτήση με όργανα, κάτι που του έδινε προτεραιότητα. Το ελικόπτερο, από την άλλη, πετούσε με κανόνες οπτικής πτήσης, που σημαίνει ότι ο πιλότος του ήταν υπεύθυνος για την αντίληψη της εναέριας κυκλοφορίας γύρω του», ανέφερε στην ΕΡΤ.

Στο μεγάλο ερώτημα γιατί οι πιλότοι των δύο πτητικών μέσων δεν μπόρεσαν να αποφύγουν τη φονική σύγκρουση, παρότι είχαν προειδοποιηθεί από τον πύργο ελέγχου ότι πετούσαν κοντά το ένα στο άλλο ο κ. Καραϊωσηφίδης απάντησε ότι το στρατιωτικό ελικόπτερο πιθανότατα δεν ήταν εξοπλισμένο με ηλεκτρονικά συστήματα αποφυγής σύγκρουσης γεγονός που στην συγκεκριμένη περίπτωση στάθηκε μοιραίο.

Συγκλονίζουν οι ανθρώπινες ιστορίες πίσω από την συντριβή του αεροπλάνου στην Ουάσινγκτον

Εξανεμίζονται οι ελπίδες εντοπισμού επιζώντων, ανάμεσα στους 64 επιβαίνοντες του αεροσκάφους της American Airlines και τους τρεις του στρατιωτικού ελικοπτέρου που συγκρούστηκαν πάνω από τον ποταμό Ποτόμακ στην Ουάσινγκτον.

«Ο ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας προειδοποίησε για τον κίνδυνο σύγκρουσης και ρώτησε τον πιλότο του ελικοπτέρου αν είχε οπτική επαφή με το αεροπλάνο. Ο πιλότος απάντησε καταφατικά, αλλά εδώ υπάρχει το κρίσιμο σημείο: πιθανότατα δεν είχε αντιληφθεί το σωστό αεροπλάνο, αλλά κάποιο άλλο, με αποτέλεσμα να μην προβεί σε αποφυγή» εκτίμησε ο κ. Καραϊωσηφίδης.

Ειδικότερα, όπως είπε «το στρατιωτικό ελικόπτερο βασιζόταν στην οπτική επαφή του πιλότου, αλλά υπό τις συνθήκες που επικρατούσαν –φωτισμός, γωνία θέασης, πίεση χρόνου– δεν είχε πλήρη αντίληψη του κινδύνου. Αυτό είναι συνήθως το λεπτό σημείο όπου μια δύσκολη κατάσταση εξελίσσεται σε τραγωδία».

Tags
Back to top button