Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Άδωνις Γεωργιάδης: Αιφνιδιαστική επίσκεψη στο τηλεφωνικό κέντρο του 1555 (Εικόνες-Βίντεο)

Αιφνιδιαστική επίσκεψη πραγματοποίησε το πρωί της Παρασκευής ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Άδωνις Γεωργιάδης στο τηλεφωνικό κέντρο του 1555, με αφορμή την έναρξη της πιλοτικής διαδικασίας ενημέρωσης των ασφαλισμένων του e-ΕΦΚΑ σχετικά με το συνταξιοδοτικό τους δικαίωμα και την υποβολή αίτησης συνταξιοδότησης.

Τον υπουργό συνοδεύουν ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Πάνος Τσακλόγλου και ο Διοικητής του e-ΕΦΚΑ Αλέξανδρος Βαρβέρης.

 

Μεταξύ άλλων ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Άδωνις Γεωργιάδης ανέφερε στα τηλεοπτικά μέσα ότι τέθηκε σε λειτουργία η ιστοσελίδα του 1555 – 1555.gov.gr, του Ενιαίου Αριθμού Εξυπηρέτησης Πολιτών για εργασιακά, ασφαλιστικά και κοινωνικά θέματα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και των εποπτευόμενων φορέων ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ.

«Οι ασφαλισμένοι θα ενημερώνονται ώστε να μπορούν να πάρουν την σύνταξη τους γρήγορα», είπε μεταξύ άλλων.


O ΕΦΚΑ θα τηλεφωνεί στον πολίτη για τη σύνταξή του

 

Σύμφωνα με την πιλοτική εφαρμογή, θα επιλεγούν 1000 ασφαλισμένοι, αρχής γενομένης από το ταμείο του δημοσίου οι οποίοι θα απέχουν 6 έως 12 μήνες από την αίτηση συνταξιοδότησης.

Ο ΕΦΚΑ, μέσω των υπηρεσιών του 1555, θα επικοινωνεί μαζί τους τηλεφωνικά και θα τους ενημερώνει για τα δικαίωμα συνταξιοδότησης (αν θεμελιώνουν δικαίωμα, σε ποια ηλικία και με πόσα ένσημα). Στη συνέχεια οι υπάλληλοι θα ενημερώνουν για τα δικαιολογητικά που απαιτούνται, την προσυνταξιοδοτική απόφαση αν υπάρχει, το εκκαθαριστικό της εφορίας κλπ),όπως αναφέρει το protothema.gr.

Ο υποψήφιος συνταξιούχος θα στέλνει ηλεκτρονικά η θα προσκομίζει τα δικαιολογητικά και πριν έρθει η ώρα να υποβάλει την αίτηση θα έχει γίνει η απαραίτητη προεργασία.

Tags
Back to top button