Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Αδιανόητο: Σέρβιραν στην πτήση ομελέτα με κατσαρίδα

Η Suyesha Savant, η οποία ταξίδευε μαζί με το δίχρονο παιδί της, από το Δελχί στη Νέα Υόρκη με την Air India, ανάρτησε στο Χ/Τwitter, μία φωτογραφία από το σερβιρισμένο φαγητό, μία ομελέτα με ένα απρόσκλητο...συνοδευτικό.

Μία κατσαρίδα.

Στην ανάρτησή της έγραψε: "Βρήκα μια κατσαρίδα στην ομελέτα που μου σέρβιραν στην πτήση @airindia από το Δελχί στη Νέα Υόρκη . Το 2χρονο παιδί μου τελείωσε περισσότερο από το μισό μαζί μου όταν το βρήκαμε Υπέφερε από τροφική δηλητηρίαση ως αποτέλεσμα».

Παράλληλα, περιέγραψε τις άθλιες συνθήκες που επικρατούσαν μέσα στο αεροσκάφος.

Η αποκάλυψη χτύπησε «κόκκινο» στο διαδίκτυο, οδηγώντας σε γενική αποστροφή και εκκλήσεις για μποϊκοτάζ μεταξύ των χρηστών.

Εκπρόσωπος της Air India αναγνώρισε το λάθος, τονίζοντας ότι η αεροπορική εταιρεία συνεργάζεται με διακεκριμένες υπηρεσίες catering που χρησιμοποιούνται από κορυφαίες παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες και τηρούν αυστηρές τυπικές διαδικασίες λειτουργίας για να εγγυηθούν την ποιότητα των γευμάτων. Υποσχέθηκε να ερευνήσει το θέμα και να ληφθούν όλα εκείνα τα μέτρα που θα αποτρέψουν την επανάληψή του.

Tags
Back to top button