Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

12χρονος μαθητής από την Ξάνθη δημιούργησε καπέλο με γυαλιά για τυφλούς (βίντεο)

Ο Γιώργος Κοσμίδης, 12 ετών, μαθητής του 3ου Γυμνασίου Ξάνθης δημιούργησε ένα καπέλο με γυαλιά για τυφλούς, με αισθητήρες για την αυτονομία κινήσεων, ατόμων με προβλήματα όρασης, που όπως εξηγεί ο ίδιος «έχει έναν ανιχνευτή απόστασης και όταν έρχεται κοντά σε ένα εμπόδιο, ακούγεται ένας ήχος και ειδοποιεί τον τυφλό ότι υπάρχει εμπόδιο για να απομακρυνθεί.

Η αλήθεια είναι ότι στην πόλη μας έχουμε πάρα πολλά άτομα με τέτοια προβλήματα οπότε ήθελα να λύσω ένα πρόβλημα που υπάρχει εκεί. Πιστεύω ότι θα βοηθούσε κυρίως του τυφλούς και εξωτερικά στον δρόμο αλλά και εσωτερικά μέσα στο σπίτι τους».

Η ανάγκη για υποστήριξη πρωτοβουλιών εκπαίδευσης σε περιοχές της Περιφέρειας με λιγότερες ευκαιρίες εξωσχολικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων ήταν και εξακολουθεί να είναι ένα πραγματικό γεγονός για τη χώρα μας. Το Ίδρυμα Vodafone, αναγνωρίζοντας την ανάγκη αυτή, σχεδίασε και υλοποιεί σε συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό “SciCo” (Science Communication) και την επιστημονική επιμέλεια της Ελληνογερμανικής Αγωγής, το Πρόγραμμα “STEMEmpowering Youth”.

Στον συμμετείχαν συνολικά 190 μαθητές γυμνασίου από σχολεία των Δωδεκανήσων και της Θράκης, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να διακριθούν για τις κατασκευές που υλοποίησαν.
Τα τέσσερα πιο καινοτόμα έργα των μαθητών που συμμετείχαν στο «STEM Empowering Youth», διακρίθηκαν και παρουσιάστηκαν στο πλαίσιο του Innovation Week που διοργανώθηκε από την Βρετανικής Πρεσβείας και το Βρετανικού συμβουλίου. Συγκεκριμένα, τα έργα ήταν:

Θερμοκήπιο για εξοικονόμηση ενέργειας και πρώτων υλών, μία οικολογική κατασκευή, ιδανική για νησιώτικο κλίμα, που δημιουργήθηκε από ομάδα 3 μαθητών από τη Ρόδο.
3D Εκτυπωτής που δημιουργήθηκε από ομάδα 3 μαθητών για τον εξοπλισμό σχολικού εργαστηρίου στην Κάλυμνο και αποτελεί τον μοναδικό τέτοιο εκτυπωτή στο νησί.
Καπέλο με Γυαλιά για Τυφλούς, με αισθητήρες για την αυτονομία κινήσεων ατόμων με προβλήματα όρασης, που δημιουργήθηκε από μαθητή της Ξάνθης.


Αυτοκινητάκι Ξυπνητήρι που δημιουργήθηκε από δύο μαθητές στην Ξάνθη για να βοηθήσει όσους δυσκολεύονται με το πρωινό ξύπνημα.

Το «STEM Empowering Youth» εισάγει την καινοτομία στην τοπική κοινωνία με στόχο την επιμόρφωση εκπαιδευτικών και τη διάχυση της γνώσης στους μαθητές για την καλλιέργεια νέων δεξιοτήτων. Παράλληλα, ενθαρρύνει τον πειραματικό σχεδιασμό και την κατασκευή καινοτόμων εφαρμογών για την επίλυση τοπικών προβλημάτων και ζητημάτων της καθημερινότητας. Τα εργαστήρια δίνουν την ευκαιρία σε μαθητές να ανακαλύψουν δεξιότητες και ταλέντα, να γνωρίσουν στην πράξη πώς να φτιάχνουν ή να επεξεργάζονται εφαρμογές STEM (Science –Technology – Engineering – Mathematics) και να εκπαιδευτούν μέσω της διάδρασης και της ενεργητικής μάθησης.
Το Ίδρυμα Vodafone, μετά την ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου μαθημάτων, σχεδιάζει την υλοποίηση του επόμενου κύκλου μαθημάτων και σε άλλες περιοχές την Περιφέρειας.
Για πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα, τους μαθητές που διακρίθηκαν και τα έργα τους δείτε το σχετικό βίντεο.

Πηγή: Καθημερινή Εφημερίδα της Ξάνθης

Tags
Back to top button