Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Το παλαιότερο υποβρύχιο του ρωσικού στόλου της Μαύρης Θάλασσας σύντομα σε θαλάσσιες δοκιμές

Το Alrosa ναυπηγήθηκε στην πόλη Γκόρκι (σήμερα Νίζνι Νόβγκοροντ) στο ναυπηγείο Krasnoye Sormovo λίγο πριν από την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης. Ανήκε στο πειραματικό σχέδιο 877. Η κίνησή του γινόταν με μηχανή waterjet αντί για έλικα, γεγονός που το καθιστούσε πολύ αθόρυβο και δύσκολο να γίνει αντιληπτό. Εξαιτίας αυτού, το υποβρύχιο με κινητήρες waterjet αποκαλείται στο εξωτερικό "μαύρη τρύπα". Λίγο μετά τη διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης, το Alrosa παρέμεινε το μοναδικό ετοιμοπόλεμο υποβρύχιο της Ρωσίας στη Μαύρη Θάλασσα.

Στις αρχές Μαΐου, αναφέρθηκε ότι οι επισκευές του υποβρυχίου είχαν ολοκληρωθεί. Το Alrosa απέκτησε νέες πολεμικές και τεχνικές δυνατότητες, οι οποίες "το καθιστούν ισότιμο με τα έξι υποβρύχια που εντάχθηκαν στον Στόλο της Μαύρης Θάλασσας τα τελευταία χρόνια".

Το ρωσικό πυρηνοκίνητο υποβρύχιο Krasnoyarsk βγαίνει για τις πρώτες θαλάσσιες δοκιμές

 Το δεύτερο κατά σειρά πυρηνικό υποβρύχιο πολλαπλών χρήσεων Project 885M Krasnoyarsk (ονομασία αναφοράς στο ΝΑΤΟ: Severodvinsk-class) που κατασκευάζεται επί του παρόντος στα ναυπηγεία Sevmash στο Severodvinsk ξεκίνησε για τις πρώτες θαλάσσιες δοκιμές του στη Λευκή Θάλασσα, δήλωσε στο TASS πηγή της ναυπηγικής βιομηχανίας.

Ποιο είναι το μίνι υποβρύχιο που αναβαθμίζει τον κίνδυνο υποθαλάσσια διείσδυσης στα νησιά μας από τους Τούρκους

"Στις 26 Ιουνίου, το υποβρύχιο Krasnoyarsk έφυγε από το ναυπηγείο Sevmash για τις πρώτες θαλάσσιες δοκιμές των ναυπηγείων στη Λευκή Θάλασσα. Ο εξοπλισμός του επί του σκάφους και η συμμόρφωση των χαρακτηριστικών αξιοπλοΐας και απόδοσης με τις σχεδιασμένες παραμέτρους θα δοκιμαστούν στη θάλασσα", δήλωσε η πηγή.

Στη συνέχεια, όπως διευκρίνισε η πηγή, το υποβρύχιο Krasnoyarsk θα υποβληθεί σε κρατικές δοκιμές όπου θα ελεγχθούν στην πράξη όλα τα όπλα του. Το γραφείο Τύπου του ναυπηγείου Sevmash αρνήθηκε να σχολιάσει για το TASS. Τον Φεβρουάριο του 2022, μια πηγή δήλωσε στο TASS ότι το υποβρύχιο θα ξεκινήσει τις θαλάσσιες δοκιμές του ναυπηγείου στις αρχές Ιουνίου.

Το Krasnoyarsk είναι το δεύτερο υποβρύχιο που παράγεται σε σειρά και το τρίτο που κατασκευάζεται με το Project 885M (Yasen-M). Καταστρώθηκε το 2014 και καθελκύστηκε στις 30 Ιουλίου 2021.

Το υποβρύχιο αναπτύχθηκε από το γραφείο σχεδιασμού Malakhit με έδρα την Αγία Πετρούπολη. Επί του παρόντος, έξι υποβρύχια Project 885M βρίσκονται σε διάφορα στάδια της κατασκευής τους στο ναυπηγείο Sevmash. Το κύριο πυρηνοκίνητο υποβρύχιο του Project 885M, το Kazan, παραδόθηκε στο ρωσικό Ναυτικό στις 7 Μαΐου 2021. Τα υποβρύχια Project 885/885M είναι οπλισμένα με πυραύλους cruise Kalibr-PL (SS-N-27 Sizzler) και Onyx (SS-N-26 Strobile) ως βασικά όπλα κρούσης.

Tags
Back to top button